original copy by wafaazhar. Powered by Blogger.

86 PATAH PERKATAAN MASA DI AMBIK 18:57 SAAT Part 2


Pada kesokan harinya aku bersiap-siap untuk pergi melaporkan diri di KFC,masa itu sir yang  jaga sfif malam,.. sir memperkenalkan aku kepada staf-staf lame bagi memudahkan aku berurusan semasa berkerja dan bagi memudahkan aku tidak berulang alik atau terlewat masuk ke tmpat kerja aku di berikan homstel bagi perkeja rumah yang jauh serperti aku ni,selepas berkemas aku di minta mula berkerja,pada petang itu juga.Aku di perkenalkan oleh supervazer aku sir(nama biar rahsia),ketika itu aku di letak kan di bahagian cser, ,kesokan harinya aku aku dah mula kerja hiii!!!,selang berapa bulan aku prestasi kerja aku bertambah baik,dan gaji aku dah makin naik sikit aku sanggat-sangat la bersyukur dengan rezeki yang aku dapat ni,

 Selang 1hingga 3 bulan aku di beri tahu aku dan kawan aku telah lepas dalam penilaiaan aku terhadap  castamer mania(mata-mata KFC)sedang kan masa itu aku tidak di beritahu apa-apa pun tentang castamer mania olah pengurusan KFC ni sebelum aku masuk..Aku bersyukur sebab aku telah melepas halangan pertama kerjayaan di KFC ni ,walauup pun dan hakikat nya aku sangat-sangat lah terkejut dendan kejutan ini..Dan lagi satu yang aku pelik kenapa aku tidak di beri tahu sedikit pun olah menaje aku tentang aku telah dapat 100 peratus,2 pun en.lee yong yang datang bagi tahu aku sendiri dan menunjuk kan aku kerputusaan yang telah aku menperolahi,alhamdullilih aku bersyukur sangat..hiii                                                                                                                                                                                     

1 comments:

Dunia Mommy Comel said...

saya doakan awak berjaya dalam hidup anggap segala kesukaran yang awak lalui sekarang akan berubah manjadi satu titik permulaan dala kerjaya kelak..amin..

Post a Comment